duminică, 29 iunie 2014

Jurnal II (Radacina)

Stiu, am mai vorbit anterior despre radacina din frigider, dar voi tine un jurnal oricum.
Am tinut la figider la 4 grade, 3/6/9 luni cateva radacini taiate, de cativa cm, de drosera capensis var. alba. Vroiam sa vad daca o planta va creste dupa aceea.
Mai jos este radacina dupa 9 luni.

18 iunie 2014
La radacina din 6 luni nu a iesit nimic. Radacinile nu trebuie sa fie moi, ci tari. Dupa 9 luni, o radacina a dezvoltat doua varfuri verzi.

 18 iunie 2014
Nu eram sigur daca sunt capatul radacinii sau nu. Asa ca am plantat-o cu varful verde in sus. Continua sa creasca. Am acoperit-o cu un cub de plastic, stiti voi de la ce revista. Va trece printr-o lunga aclimatizare :)



                                                                       18 iunie 2014

                                                                        25 iunie 2014


 Mucilagiu a aparut.
Planta arata acum ca o drosera capensis crestata (o varietate cu frunze crestate). Mă întreb dacă este o întârziere în dezvoltarea frunzelor, cu împărțirea lor (aceasta divizare are loc atunci când se formează coroana, uneori, nu ca în cazul meu sau este vorba de o mutație).
Linkul de mai jos prezinta o situatie asemanatoare :
http://www.cpukforum.com/forum/index.php?showtopic=26915 
Se pare ca mutatia sau ce o fi ea, dispare dupa cateva luni sau ramane. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu